Strona główna1 » FAQ

FAQ

1. Ile to jedna sztuka?

1 sztuka dowolnego materiału to 0,5 metra bieżącego. Ściągacze sprzedajemy co 10 cm czyli 1 sztuka to 10 cm. Produkty pasmanteryjne, takie jak sznurki, gumki, pompony na taśmie itp., sprzedajemy jako wielokrotność 1 metra. Każdy produkt ma tę informację podaną w opisie.


2. Czy kupując kilka sztuk otrzymał dzianinę / tkaninę / taśmę itp. w jednym kawałku?

Tak zamówiony towar otrzymasz w jednym kawałku - jeśli jednak dany materiał będzie dostępny w więcej niż jednym kawałku Jeśli produkt jest z zakładki Outlet może się zdarzyć, że jest sprzedawany w innej wielkości. Wszystkie informacje podane są w opisach przedmiotu.


3. W jakim okresie czasu mogę dokonać płatności po złożeniu zamówienia?

Płatności należy dokonać w okresie do 6 dni od daty złożenia zamówienia, w przeciwnym razie zostanie ono anulowane.


4. Jak długo oczekuje się na zamówienie?

Zamówienie realizujemy do 3 dni roboczych, jednakże w 90% przypadkach czas skraca się do 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Jeśli w trakcie kompletowania pojawią się jakieś problemy - skontaktujemy się z Tobą.


5. Jak prać dzianiny?

Dzianiny są materiałami delikatnymi, dlatego też zalecamy pranie delikatne. Dla wszystkich dzianin bawełnianych zalecamy pranie w 40 stopniach. Natomiast dla dzianin poliestrowych (polary minky oraz dzianiny futrzane np. luna), a także dzianin z nadrukami zalecamy większą ostrożność i pranie w 30 stopniach.


6. Kiedy będzie dostępny dany produkt?

Prosimy o kontakt mailowy (prosimy by załączyć zdjęcie dzianiny o która państwo pytają) lub telefoniczny (prosimy by podać nazwę dzianiny, która widnieje na naszym sklepie), a także poprzez grupę kontaktowa na portalu Facebook (wysłać wiadomość na priv do administratora grupy). Sprawdzimy czy może mamy jeszcze "kawałek w magazynie" i poinformujemy Państwa jak najszybciej.


7. Chciałabym domówić coś do mojego zamówienia, czy to jest możliwe?

Tak, podczas domawiania towaru wystarczy zaznaczyć opcję "domawiam do zamówienia". Należy jednak pamiętam o paru kwestiach. Zamówienie główne musi posiadać status "złożone", jeśli opcja przesyłki wybrana w zamówieniu głównych jest nieodpowiednia do ilości towaru klient zostaje poproszony o dopłatę za przesyłkę. Jeśli bardzo Ci zależy na dołożeniu produktu "na ostatni moment" proszę zadzwoń lub napisz do nas :)


8. Produkt “uciekł mi z koszyka”, dlaczego?

Koszyk nie rezerwuje stanów.


9. Jakie ilości trzeba kupić by skorzystać z oferty MINI HURT?

a) zakup min 10 metrów z jednego wzoru lub koloru dzianiny
b) zakup min.5 metrów z 6 wzorów (razem min. 30 metrów)

Zamówienie składamy na e-mail - misiowematerialy24@gmail.com, prosimy podać nazwy dzianin wraz z ilością. Ta promocja łączy się tylko z ofertą - wysyłka gratis przy zakupach powyżej 300zł na terenie Polski.


10. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, mogą odebrać zamówienie osobiście w Rybniku - prosimy o telefon w celu ustaleniu szczegółów odbioru (umawiamy się na dany dzień i godzinę by Państwu i nam odpowiadał termin). Płatności dokonuje się przy odbiorze - gotówka.
Przejdź do strony głównej